Strona - gdzie szybko i łatwo założyć?

Czyli wszystko wszyscy i o wszystkim.............

Moderatorzy: franc, Student

filantrop
Posty: 6
Rejestracja: 12 sierpnia 2012, o 20:24

Strona - gdzie szybko i łatwo założyć?

Post autor: filantrop »

Cześć. Chce mieć stronę na której byłyby moje wyprawy - opisane i ze zdjęciami. Nie chce bloga, bo z tego co się dowiadywałem nie można tak za dużo zdjęć wrzucać, a to właśnie na nich najbardziej mi zależy. Więc ponawiam pytanie z tematu - gdzie tanio i szybko, bez jakiś niepotrzebnych kosztów założyć stronę? Co ważne - nie znam się za bardzo więc to musi być coś prostego w obsłudze. Troszkę się obawiam, ale czytałem sporo o kreatorach ułatwiających założenie strony, znacie, polecacie jakieś może? Ja się przyglądałem tym od nazwa.pl ale obawiam się, że dla takiego laika jak ja to za trudne? Mam rację? Może moglibyście mi polecić coś z czego sami korzystacie/korzystaliście? Wcale niekoniecznie darmowe, to akurat jest dla mnie drugorzędne. Proszę o namiary jak coś, dzięki.
leon zet
Posty: 76
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, o 22:28
Lokalizacja: Wyszków i okolice

Re: Strona - gdzie szybko i łatwo założyć?

Post autor: leon zet »

Za domenę i serwer musowo zapłacić trzeba. No chyba, że chcesz coś robić na darmowym serwerze który jest zabity reklamami jak moja wiocha dechami.
Miejsca na serwerze zwykle jest dość, ale zawsze można podłączyć galerię z innego źródła (picasa na ten przykład).
Jak chcesz sam prowadzić stronę to istnieje kilka edytorów do samodzielnego zarządzania treścią: wordpress, joomla i pewnie wiele innych. Każdy z nich ma bibliotekę szablonów - można wybrać najbardziej pasujący bądź najmniej zły :mrgreen:
Sam prowadzę stronę pod wordpressem i z mojego doświadczenia wiem, że nie jest to tak proste jak mówią ani też tak skomplikowane na jakie wygląda. Na pewno znajomość kilku sztuczek html nie zaszkodzi.

BTW - tematyka mojej strony jest częściowo zbliżona do tego chcesz robić u siebie.