
Powstanie jak Feniks z popiołów i to dosłownie ponieważ jego bazą jest stary poczciwy Hilux Piotra Krencika ( starzy bywalcy Zmoty jeszcze go pamiętają ), który dosłownie wrósł w glebę u Macka z HTM-u
Założenia :
Rama leciutko skrócona + oryginalne zawieszenie na resorach i amortyzatorach amada extreme + dwa sztywne mosty.
Buda 4 drzwiowa + tylna kanapa.
Zabudowa tyłu bez wanny. Taka mała nadstawka sypialna + kuchnia i uchylny dach. Pod spodem pojemniki na szpej wszelaki.
Pływaki o wyporności 3 tony, które wraz z patentem na szybki montaż i zaburtowym silnikiem elektrycznym pozwolą Hilaremu pływać

Masa własna maksymalnie 1850 kg.
Technika
Hilux 2.4 ze zmienioną jednostką napędową i układem przeniesienia napędu z LJ70 czyli w miejsce skrzyni, reduktora i motoru z Hiluxa wstawiamy silnik, reduktor i skrzynię z LJ70. Dochodzi zatem turbina i 30 KM więcej i jest miejsce na pto.
Mosty oryginalne sztywne obydwa blokowane 100% naszym patentem z J90 + kompresor i zaworki ciśnieniowe
Przednia winda mechank brdm + tylna winda szybki Warn HS60. Z przodu 80m 10mm syntetyka, z tyłu 30m 8 mm.
Koła 32x9,5x15 oryginał Simex + beadlock Stauna + aluminiowe felgi ET - 0 lub -10. Ewentualnie Boggery 33x14,5x15 na błotne hardcory. Zbiornik 100l alu.
Camping i wyposażenie:
Lekka kompozytowa zabudowa tyłu wraz z kuchnią i podnoszonym dachem. Z tyłu lodówka, łóżka, kufry. Mały i lekki bagażnik dachowy na koło, oświetlenie i kanistry. Klima, elektryka szyb, dwa alternatory i dwa akumulatory, lodzia sprężarkowa i webasto.
Mam nadzieję na premierę w połowie maja


STAGE ONE:
Klocki lego, które posiadamy to: rama ocynkowana, wszystkie blachy, trochę wnętrza, motor, skrzynia i reduktor, mosty, pto, windy i sporo pierdół


Na początek mosty, które są rozbierane w pył i sprawdzamy wszystko co można ( łożyska, uszczelniacze, polibusze, stan ataku i talerza itp. itd. ). Później idą w piach i do malowania.
Zaczynamy stan wyjściowy






