Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
Rozpoczynamy zapisy na Z Konwój Ełk - trasa bardzo ciekawa a i sam Ełk, choć krótko się pisze to długo się pamięta
Chcielibyśmy zaprosić maksymalnie 7-8 załóg, bo większa ilość będzie powodowała ślamazarne tempo wyjazdu
1. Franc/Zuzka - Toyota Hilux
2. Artur/Viola - LR Defender
3. Grzegorz/Ewelina - Jeep
4. Karol + 2 - Jeep
5. Jastrząb + 2 - Nissan Patrol
6. Włodek- Toyota LC
7. ..................
KONIEC
Chcielibyśmy zaprosić maksymalnie 7-8 załóg, bo większa ilość będzie powodowała ślamazarne tempo wyjazdu
1. Franc/Zuzka - Toyota Hilux
2. Artur/Viola - LR Defender
3. Grzegorz/Ewelina - Jeep
4. Karol + 2 - Jeep
5. Jastrząb + 2 - Nissan Patrol
6. Włodek- Toyota LC
7. ..................
KONIEC
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
A gościny udzieli nam Perła Mazur
http://www.perlamazur.pl/
Komfortowy hotel z doskonałą kuchnią ale bez zadętej atmosfery. Doba za osobę ze śniadaniem, obiadokolacją i zakąskami dla nas 135 zł !
Trasy miód malina
http://www.perlamazur.pl/
Komfortowy hotel z doskonałą kuchnią ale bez zadętej atmosfery. Doba za osobę ze śniadaniem, obiadokolacją i zakąskami dla nas 135 zł !
Trasy miód malina
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
1. Franc/Zuzka - Toyota Hilux
2. Artur/Viola - LR Defender
3. Grzegorz/Ewelina - Jeep
4. Dawid - Jeep ???
5. Jastrząb +2 - Trol
6. .................
2. Artur/Viola - LR Defender
3. Grzegorz/Ewelina - Jeep
4. Dawid - Jeep ???
5. Jastrząb +2 - Trol
6. .................
Y61 zd30 evo Milan
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
Kochani mamy jeszcze 2-3 miejsca wolne na Ełk. Zarówno trasa jak i hotel są malinowe i warto pojechać Piotrek z Robertem skonsultowali nam wspaniałą trasę a i rejent będzie miał urodziny
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
Wielkie dzięki za wspaniały wyjazd i atmosferę
trochę zdjęć:
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... Z5Yko0VTdn
trochę zdjęć:
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... Z5Yko0VTdn
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
I my dziękujemy za wyśmienite towarzystwo w pokonywaniu ełckich ostępów. Dzięki chłopakom z Mazurskiej Włóczęgi 4x4 zobaczylismy kawał fajnego i legalnego terenu Patrolowi pękł docisk i rozsypało się sprzęgło ( ale doktor Ciacho już pracuje ) Za tydzień magiczna Biebrza
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
I ja piękne dzięki wszystkim za wspólny weekend!
Trochę zdjęć ode mnie: https://photos.app.goo.gl/TqXMhoXVUkMmDbSK9
Film soon
Trochę zdjęć ode mnie: https://photos.app.goo.gl/TqXMhoXVUkMmDbSK9
Film soon
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
Ja też dziękuje za fajny weekend.
Zuzce i Marcinowi za transport i pomoc, Arturowi i drużynie za wspólne chwile w sobotę ( naprawiłem drzwi ), mój trol się naprawił, ale powstał pomysł zmiany przełożeń w mostach żeby ten silnik od wózka widłowego dawał radę
Zuzce i Marcinowi za transport i pomoc, Arturowi i drużynie za wspólne chwile w sobotę ( naprawiłem drzwi ), mój trol się naprawił, ale powstał pomysł zmiany przełożeń w mostach żeby ten silnik od wózka widłowego dawał radę
Y61 zd30 evo Milan
Re: Z Konwój Ełk - 16-17/02/2019
Zgłębiłem temat silnika TD4,2
Więc ( wiem że nie zaczyna się od więc )
Silniki są trzy:
dwa samochodowe TD4,21 i TD 4,22 i jeden od wózków widłowych i agregatów chłodniczych.
TD4,21 moc 135, moment 279 przy 2000 obr/min - montowany do Nissana Civilian ( minibus ) do 1999 roku.
Później ten silnik został zastąpiony przez:
TD4,22 moc 125 kuców i 273 momentu przy 2000 obr/min który był pakowany do Patroli i po 1999 do Civiliana również ( w ramach cięcia kosztów produkcji ).
Ostatni silnik TD4,2 jest już na pierwszy rzut oka różny od pozostałych. Ma inną głowicę ( komory wirowe ), inne doloty i wydechy, i inny osprzęt. Ma 80 kuców przy max obrotach 2450. Jak już pisałem ten silnik przeznaczony był do wózków widłowych i agregatów chłodniczych czyli maszyn niskoobrotowych. Znalazłem kit do przerobienia na zwykłe 4,2, kosztuje to 420 USD plus koszt głowicy od cywilnego 4,2. Dodatkowo trzeba zmieniać osprzęt. Te silniki były produkowane do 2014 roku bo spełniają normy czystości spalin dla maszyn.
Więc ( wiem że nie zaczyna się od więc )
Silniki są trzy:
dwa samochodowe TD4,21 i TD 4,22 i jeden od wózków widłowych i agregatów chłodniczych.
TD4,21 moc 135, moment 279 przy 2000 obr/min - montowany do Nissana Civilian ( minibus ) do 1999 roku.
Później ten silnik został zastąpiony przez:
TD4,22 moc 125 kuców i 273 momentu przy 2000 obr/min który był pakowany do Patroli i po 1999 do Civiliana również ( w ramach cięcia kosztów produkcji ).
Ostatni silnik TD4,2 jest już na pierwszy rzut oka różny od pozostałych. Ma inną głowicę ( komory wirowe ), inne doloty i wydechy, i inny osprzęt. Ma 80 kuców przy max obrotach 2450. Jak już pisałem ten silnik przeznaczony był do wózków widłowych i agregatów chłodniczych czyli maszyn niskoobrotowych. Znalazłem kit do przerobienia na zwykłe 4,2, kosztuje to 420 USD plus koszt głowicy od cywilnego 4,2. Dodatkowo trzeba zmieniać osprzęt. Te silniki były produkowane do 2014 roku bo spełniają normy czystości spalin dla maszyn.
Y61 zd30 evo Milan