DELICJA Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4 (historyczna)
DELICJA Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4 (historyczna)
Już na majówce co poniektórzy będą mieli okazję zobaczyć nasz nowy diamencik w kolekcji
Powiem na razie tyle, że wersja Chamonix
Powiem na razie tyle, że wersja Chamonix
Re: Będzie nowy diament - niespodzianka
Już zarejestrowany Teraz mozolna przekładka, pranie, lift, winda, dołożenie tylnej blokady, 31/10.5/15 MT Bf goodrich KM1, snorkel i gotowe
Mitsubishi Space Gear Delica wersja Chamonix.
2.8 tdi - 160 km 120 nm. Podwozie super select z międzyosiową blokadą centralnego mechanizmu różnicowego.
Wnętrze to 8 miejsc pozwalające na błyskawiczne zrobienie szerokiego i płaskiego łóżka, podwójna klima, pełna elektryka, kapitańskie fotele przednie - dokładam kuchenkę, pojemnik na szpej i mam wymarzone autko rodzinne, które w terenie zaskoczy niejednego
I w dupie mam Toyotę
Mitsubishi Space Gear Delica wersja Chamonix.
2.8 tdi - 160 km 120 nm. Podwozie super select z międzyosiową blokadą centralnego mechanizmu różnicowego.
Wnętrze to 8 miejsc pozwalające na błyskawiczne zrobienie szerokiego i płaskiego łóżka, podwójna klima, pełna elektryka, kapitańskie fotele przednie - dokładam kuchenkę, pojemnik na szpej i mam wymarzone autko rodzinne, które w terenie zaskoczy niejednego
I w dupie mam Toyotę
Re: Będzie nowy diament - niespodzianka
Oczywiście kolega wstawił mnie na minę i sprzedał typowy samochód przygotowany pod klienta. Silnik miazga, drzwi zaspawane, brak tarcz hamulcowych - za to nowe klocki itp. itd. Dzięki Podol Jesteśmy już po remoncie głowicy i wymiany tych ceramicznych gniazd na nowe stalowe, dół silnika na szczęście git choć nagaru było parę milimetrów. W przekładce pomógł dawca czyli europejski Space Gear bo bez niego Ciacho by ołysiał Dla potomnych nic słownie nic nie pasuje od Pajero tylko od Space Gear'a. Kabli 350 ! w wiązce i mnóstwo ceregieli do ogarnięcia ale już prawie jest. Teraz tylko odświeżenie spodu, progi, winda, snorkel, druga chłodnica klimy, zaprawki, polerka i debiutujemy na Białorusi.
Będzie to chyba piękna autko wyprawowe.
- nadolny
- Posty: 57
- Rejestracja: 17 października 2013, o 12:48
- Lokalizacja: Sicienko, kujawsko-pomorskie
Re: Będzie nowy diament - niespodzianka
jakies foty końcowego efektu?
Re: DELICJA czyli Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4
Witam
Jestem tu nowy, zastanawiam sie nad zakupem Mitsubishi Delica long.
Jesli kolega Franc znajdzie chwile moze opisac swoje doswiadczenia z delicą?
Wiem ze pojechaliście nią do Pamiru, jak sie spisywała?
Jak wypada w stosunku do standartowego patrola ? Auto zostalo sprzedane po jednym sezonie, kiepski egrzemplaz czy te auta nie nadaja sie na wyprawówke?
Nie planuje jakis eksteremalnych wypraw ale obiektywnie delica da rade wybrac sie z toba do Rosji lub byłych republik radzieckich?
Bede wdzieczny za krótki opis zalet i wad, pozdrawiam.
Jestem tu nowy, zastanawiam sie nad zakupem Mitsubishi Delica long.
Jesli kolega Franc znajdzie chwile moze opisac swoje doswiadczenia z delicą?
Wiem ze pojechaliście nią do Pamiru, jak sie spisywała?
Jak wypada w stosunku do standartowego patrola ? Auto zostalo sprzedane po jednym sezonie, kiepski egrzemplaz czy te auta nie nadaja sie na wyprawówke?
Nie planuje jakis eksteremalnych wypraw ale obiektywnie delica da rade wybrac sie z toba do Rosji lub byłych republik radzieckich?
Bede wdzieczny za krótki opis zalet i wad, pozdrawiam.
Re: DELICJA czyli Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4
a dłużej
Fatalne chłodzenie mega nieodpornego na przegrzania silnika 2.8
brak ramy w związku z czym całe nadwozie pęka od tarki
fatalnie rozwiązane wahacze tylne
słabe hamowanie reduktorem
Na lajtowe przejażdzki po szutrach tak ale na wyprawy z terenem zdecydowanie odradzam. Szukaj L300 i remontuj to dwa zupełnie różne samochody przy czym L300 zdecydowanie dzielniejszy w terenie
Fatalne chłodzenie mega nieodpornego na przegrzania silnika 2.8
brak ramy w związku z czym całe nadwozie pęka od tarki
fatalnie rozwiązane wahacze tylne
słabe hamowanie reduktorem
Na lajtowe przejażdzki po szutrach tak ale na wyprawy z terenem zdecydowanie odradzam. Szukaj L300 i remontuj to dwa zupełnie różne samochody przy czym L300 zdecydowanie dzielniejszy w terenie
Re: DELICJA czyli Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4
Dziekuje za odpowiedz , zawsze warto posłuchac kogoś bardziej doswiadczonego. L300 ma niski dach i wydaje mi sie ciasny, nie jezdziłem ale z tego co widze na youtubie 80km/h to tak przelotowo na czarnym to dla mie za wolno. Pewnie skonczy sie jak inni czyli Patrol lub toyota land cruiser, jeszcze raz dzieki.
Re: DELICJA czyli Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4
Ja miałem L300 i powiem Ci, że z perspektywy czasu żałuję, ze się go pozbyłem. Miejsca w środku więcej niż w Delice, prędkość przelotowa 100-110 na 33,12,5r15 spokojnie ( standardowy silnik 2,5 td ) o wile bardziej zwrotny. Trzeba go tylko dobrze wyciszyć i autko marzenie a zdolnosci terenowe 3 a nawet 4 krotnie wyższe od Delici L400
Re: DELICJA Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4 (historyczna)
Potwierdzam franca spostrzeżenia, a miałem l300, delica i h1 starex, najwygodniejszy i najwięcej miejsca w h1 ale straszny zgniluch, właściwości terenowe przewaga dla l300, a delica zostaje na końcu. W l300 spośród wszystkich góruje nad tym że najmniej koroduja podłużnice, w pozostałych elementy to masakra.
Re: DELICJA Mitsubishi Delica Space Gear 2.8 4x4 (historyczna)
no właśnie dokładnie takie same mama spostrzeżenia