Magam 2009
Moderator: franc
Re: Magam 2009
Franc chyba na tym filmiku zostało uwiecznione jak psujesz trapy.
http://www.youtube.com/watch?v=IXzRdTcgCc0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=IXzRdTcgCc0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Magam 2009
No włacha a miało być małe ciśnienie 0,2
Ale jak was widzę w tych wdziankach to poprostu wymiękam
Ale jak was widzę w tych wdziankach to poprostu wymiękam
Była Zuza evoIII
Załoga Ostrołęcko - Ełcka extrem Stang-Cichy
Jeep WJ
Załoga Ostrołęcko - Ełcka extrem Stang-Cichy
Jeep WJ
Re: Magam 2009
ciśnienie chyba było wyższe , ale mnie ta pierwsza rolka zastanawia , dlaczego on tak centralnie na to drzewo wjechał
Re: Magam 2009
wdzianka na żywo wyglądały REWELACYJNIE szkoda tylko, że Bakteria nie zagrał popołudniu roli "wskazującego na spożycie pana młodego" jak deklarował przed startem.
a ciśnienie Franc zaczął łapać, sam byłem świadkiem jak mówił, że zaczyna ten stan świadomości rozumieć
a ciśnienie Franc zaczął łapać, sam byłem świadkiem jak mówił, że zaczyna ten stan świadomości rozumieć
pilot... biały, ciężki def - idealny karwa na trawersy
Re: Magam 2009
Zaczynam to nie znaczy, że jakoś cholernie lubię
ale coś w tym jest .....
Pzdr i szerokości na Drawsku- oby ta impreza im wypaliła i PT się podniósł bo zaprawdę szkoda imprezy by było
Tylko, żeby imć panowie orgowie zrozumieli, że nie idiotyczne regulaminy, zusy i technika oraz przerost formy nad treścią i świadomość własnej zajebistości i nieomylności kreują imprezę a uważne wsłuchiwanie się w vox populi a będzie dobrze
Ja widzę, że na swojej niszowej imprezie bez reklamy na hiper mega ultra zajebistym portalu terenowym i bez całego tego, że nikt nie obiecywał, że będzię mam 2 razy więcej załóg niż PT co świadczy o tym, że jednak imprezy przeprawowe ze skromniejszym budżetem cieszą się większym zainteresowaniem zawodników
Coby jednak nie pisać MAGAM rules
Pzdr
Franc
ale coś w tym jest .....
Pzdr i szerokości na Drawsku- oby ta impreza im wypaliła i PT się podniósł bo zaprawdę szkoda imprezy by było
Tylko, żeby imć panowie orgowie zrozumieli, że nie idiotyczne regulaminy, zusy i technika oraz przerost formy nad treścią i świadomość własnej zajebistości i nieomylności kreują imprezę a uważne wsłuchiwanie się w vox populi a będzie dobrze
Ja widzę, że na swojej niszowej imprezie bez reklamy na hiper mega ultra zajebistym portalu terenowym i bez całego tego, że nikt nie obiecywał, że będzię mam 2 razy więcej załóg niż PT co świadczy o tym, że jednak imprezy przeprawowe ze skromniejszym budżetem cieszą się większym zainteresowaniem zawodników
Coby jednak nie pisać MAGAM rules
Pzdr
Franc
Re: Magam 2009
Maciek wziął sobie do serca ostatnie opinie i... brak wielu chętnych na drawską edycję, wynikiem czego ma być mega trudna i długa zarówno nocka jak i dzień.
pażywiom, uwidim ale jeśli tak się stanie to powinni odbić się od dna i znów złapać wiatr w żagle. szczerze mówiąc życzę mu tego bo super facet jest, a Euroforum mimo "zadęcia" na PT ma swoje plusy - choćby ciśnienie
ale słusznie... magam to magam
pozdry i do zobaczyska
pażywiom, uwidim ale jeśli tak się stanie to powinni odbić się od dna i znów złapać wiatr w żagle. szczerze mówiąc życzę mu tego bo super facet jest, a Euroforum mimo "zadęcia" na PT ma swoje plusy - choćby ciśnienie
ale słusznie... magam to magam
pozdry i do zobaczyska
pilot... biały, ciężki def - idealny karwa na trawersy
Re: Magam 2009
ale mam wrażenie że magam doznał krysyzu w tym roku troche mniej załóg
czy myślicie że to kwestia wpisowego ??
czy ogólnoświatowego kryzysu
czy myślicie że to kwestia wpisowego ??
czy ogólnoświatowego kryzysu
zielony XJ na balonach
Re: Magam 2009
Nie to raczej kwestia nowych organizatorów. Część zawodników po prostu się bała, że Podol jako techniczny nie da rady.
A jednak dał i to ponoć był jeden z najtrudniejszych Magamów w historii
A 3,5 klocka dużo to fakt ale jak za 6 dni jazdy to po 600 zł dziennie czyli standard.
Natomiast poziom organizacyjny na pewno najwyższy w Polsce a i myślę, że w Europie nie byłoby się przed kim wstydzić.
Naprawdę warto
PS Zobaczymy ile będzie na Transgothica- obstawiam, że maks 40 załóg czyli podobnie. Kryzys kryzysem ale taki rajd to nie tylko wpisowe ale przede wszystkim suma wszystkich kosztów oraz własny czas
PS Zmota też droższa w tym roku taki lajf niestety........
A jednak dał i to ponoć był jeden z najtrudniejszych Magamów w historii
A 3,5 klocka dużo to fakt ale jak za 6 dni jazdy to po 600 zł dziennie czyli standard.
Natomiast poziom organizacyjny na pewno najwyższy w Polsce a i myślę, że w Europie nie byłoby się przed kim wstydzić.
Naprawdę warto
PS Zobaczymy ile będzie na Transgothica- obstawiam, że maks 40 załóg czyli podobnie. Kryzys kryzysem ale taki rajd to nie tylko wpisowe ale przede wszystkim suma wszystkich kosztów oraz własny czas
PS Zmota też droższa w tym roku taki lajf niestety........
Re: Magam 2009
no w sumie 6 x 600 = 3600 zł kurde dużo
korci mnie aby sobie tak dla fanu wziażć udział
dla testu siebie sprzetu choć autko nie do takie zabawy mam przygotowane
korci mnie aby sobie tak dla fanu wziażć udział
dla testu siebie sprzetu choć autko nie do takie zabawy mam przygotowane
zielony XJ na balonach
Re: Magam 2009
http://www.beunique.pl/klienci/LB/Ladog ... e_2009.pps" onclick="window.open(this.href);return false;SZMO pisze: dla testu siebie sprzetu choć autko nie do takie zabawy mam przygotowane
skoro sobie vitara z chińczykiem na Ładodze dała radę to Ty sobie też dasz radę na Magamie
nawet wkleję cytat gdzie Rafał Trwoga podsumował załogę w vitarze
rtrwoga pisze:Szacunek Lena i Eliza ...widziałem zdziwione kopary ruskich kozaków jak zobaczyli dwie dziewczyny z polski w białej teoretycznie standartowej witarze NA starcie klasy TR1( no zmienione sprężyny od czegoś tam ..hebelek od PRĄDU .. chińczyk z przodu ...MT-ki ..fajny bagażnik na dachu ..trochę szpeju ..taśma bezbarwna ..nożyczki..mini skrzynka narzędziowa...karnister ..lejek do niego...) ale było w tym wszystkim to o czym niewielu pamięta jadąc na taką imprezę DRUT a nawet wiecej cały kłębęk drutu ,, to dzięki niemu udało się zrobić super sciągacz do sprężyn i wiele innych ... no i wasze podejscie do całego tego zamieszania ...totalny luz przeplatany haosem i gigantycznym iskrzeniem pilot-kierowca co jak zwykle zaowocowało znalezieniem wspólnego jezyka ...Lenoff pisze: Trzeba liczyć się z tym, że w takich warunkach, w takim aucie na każdym OSie coś może nawalić, a więc jechać Vitarą solo na Ładogę, to wielkie ryzyko
jesli sie bardzo chce to nie trzeba mieć super wydumanej fury ...miliona rubli w kieszeni ...fotelików recaro..i innych popierdółek ...wystarczy chęć i działanie jak w waszym przypadku ...resztę potrzebnych rzeczy zawsze znajdzie sie przy trasie
pełen szacunek za to że na kołach z domu i z powrotem ...
i jeszcze jeden postulat do organizatorów imprez na których była Lena !! poślijcie jej naklejki z wszych imprez bo ruskie orgi potraktowały nas polaków zgodnie z regulaminem prawie jak oniegdaj putin i dziewczyna z łzami w oczach musiała zerwać wszelkie pamiątki ..
no i jeszcze jedno jesli ktoś ma ochotę pojechać w przyszłym roku to proponuje zorganizować się deko wcześniej ...po dokładnej analizie sprzętu terenu i całości tego iwentu śmiało mogę powiedzieć że tym jaki poziom reprezentuje polska czołówka offroadu możemy nieżle zamieszać na tej imprezie .... :)10 ...
Suzuki Vitara X90
Re: Magam 2009
link nie robi
wiem że najwazniejszy jest łacznik między kierownica a pedałem gazu
i duch walki
to tak jak wszyscy pisza że jeep cherokee nie robią w tereni ale sa tacy co jednak udawadiają ze jest inaczej
wiem że najwazniejszy jest łacznik między kierownica a pedałem gazu
i duch walki
to tak jak wszyscy pisza że jeep cherokee nie robią w tereni ale sa tacy co jednak udawadiają ze jest inaczej
zielony XJ na balonach
Re: Magam 2009
poprawiłemSZMO pisze:link nie robi
wiem że najwazniejszy jest łacznik między kierownica a pedałem gazu
i duch walki
to tak jak wszyscy pisza że jeep cherokee nie robią w tereni ale sa tacy co jednak udawadiają ze jest inaczej
Suzuki Vitara X90
Re: Magam 2009
Magam to nie tylko wpisowe. To również noclegi, żarcie, serwis. Awarie zdarzają się większości załóg, które biorą udział w tym rajdzie, więc koszta znów rosną o zakup części itd. Bez serwisu nie ma się co wybierać, o czym przekonała się załoga np Ferozki. Suma summarum wychodzi dużo, bardzo dużo.
Ale rekompensuje te koszta niesamowita atmosfera.
Ale rekompensuje te koszta niesamowita atmosfera.
pilot... biały, ciężki def - idealny karwa na trawersy
Re: Magam 2009
Z drugiej strony jesliby jechać tak jak My z Bakterią to:
wpisowe 3500 zł
paliwo 2000 zł ( z dojazdem i powrotem) -300 zł sponsor
żarełko 500 ( robiliśmy je sami+ 2 razy knajpa z tiramitsu + 2 śniadania + Natalia
alkohol 400
serwis 200 większość rzeczy sami lub pomoc dobrych ludzi
części 700
laweta -sponsor
spanie- namiot dachowy for free
stroje -30
SUMA: 7000 zł
+ przygotowanie i naprawa auta jakieś ca. 6500 zł
Jeżeli więc auto jest gotowe i się go za bardzo nie rozdupcy to można się zamknąć poniżej 7000 zł na dwóch to daje po 3500 za tydzień super zabawy. Moim zdaniem do przeżycia jak Egipt czy inna Kreta a wrażenia bezcenne
wpisowe 3500 zł
paliwo 2000 zł ( z dojazdem i powrotem) -300 zł sponsor
żarełko 500 ( robiliśmy je sami+ 2 razy knajpa z tiramitsu + 2 śniadania + Natalia
alkohol 400
serwis 200 większość rzeczy sami lub pomoc dobrych ludzi
części 700
laweta -sponsor
spanie- namiot dachowy for free
stroje -30
SUMA: 7000 zł
+ przygotowanie i naprawa auta jakieś ca. 6500 zł
Jeżeli więc auto jest gotowe i się go za bardzo nie rozdupcy to można się zamknąć poniżej 7000 zł na dwóch to daje po 3500 za tydzień super zabawy. Moim zdaniem do przeżycia jak Egipt czy inna Kreta a wrażenia bezcenne